Έρχεται στην Ελλάδα η Aldi
Εντείνεται ο ανταγωνισμός στις εκπτωτικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ
Η επικείμενη είσοδος στην ελληνική αγορά της γερμανικής πολυεθνικής αλυσίδας Αldi αναμένεται να προκαλέσει σοβαρές ανακατατάξεις και την άμεση αντίδραση των επίσης εκπτωτικών αλυσίδων Lidl, Dia και Ρlus.
Όπως αναφέρουν Τα Νέα σε σχετικό δημοσίευμα, το δεύτερο εξάμηνο του 2008 αναμένεται να λειτουργήσουν 40 καταστήματα της Αldi. Τα πρώτα uα ανοίξουν στη βόρειo Ελλάδα και την Πελοπόννησο, ενώ στη συνέχεια σχεδιάζεται η επέκταση της αλυσίδας στο Λεκανοπέδιο.
Στόχος είναι σε μια δεκαετία να έχει επενδύσει από 1,2 έως 1,8 δισ. ευρώ, έχοντας θέσει σε λειτουργία 300 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και τρία μεγάλα κέντρα αποθήκευσης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
Όπως και στις άλλες χώρες όπου η αλυσίδα έχει παρουσία, έτσι και στην Ελλάδα δύο φορές την εβδομάδα οι καταναλωτές θα μπορούν να επωφελούνται από αγορές προϊόντων που δεν ανήκουν στον χώρο των τροφίμων και τα οποία θα διατίθενται σε εξαιρετικά συμφέρουσες τιμές, για τις οποίες θα μπορούν να ενημερώνονται και από το Διαδίκτυο, καθώς η Αldi έχει δημιουργήσει και ιστοσελίδα για την Ελλάδα.
Στην αντεπίθεση περνά η Ρlus που στην Ελλάδα αριθμεί 40 καταστήματα, εισάγοντας στα ράφια της μία από τις μεγαλύτερες οικογένειες βιολογικών προϊόντων στην Ευρώπη, την Βio-Βio.
Οι πρωτοπόροι του κλάδου Lidl και Dia που άνοιξαν τον δρόμο στην ελληνική αγορά (όσον αφορά τα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ) επεκτείνουν το δίκτυο των καταστημάτων τους σε ολόκληρη τη χώρα, ενώ εμπλουτίζουν την ποικιλία προϊόντων που προσφέρουν στους καταναλωτές και με «επώνυμα» είδη τροφίμων και ποτών που φέρουν τη φίρμα τόσο ελληνικών όσο και ξένων προμηθευτικών/ παραγωγικών επιχειρήσεων.
Η Lidl έχει δαπανήσει στην Ελλάδα περίπου 1 δισ. ευρώ το τελευταίο διάστημα.
Η Dia η οποία αριθμεί πάνω από 350 καταστήματα (έχει το μεγαλύτερο δίκτυο) βρίσκεται μάλλον σε φάση ωρίμασης σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, αν και συνεχίζει την επέκτασή της με έμφαση στην περιφέρεια.
Οι δύο αλυσίδες Dia και Lidl κατέχουν άνω του 75% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην Ελλάδα και διαθέτουν καταστήματα συνολικού εμβαδού 230.000 τετραγωνικών μέτρων, δηλαδή περίπου 10% του συνόλου των σούπερ μάρκετ.
Newsroom ΔΟΛ
Εντείνεται ο ανταγωνισμός στις εκπτωτικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ
Η επικείμενη είσοδος στην ελληνική αγορά της γερμανικής πολυεθνικής αλυσίδας Αldi αναμένεται να προκαλέσει σοβαρές ανακατατάξεις και την άμεση αντίδραση των επίσης εκπτωτικών αλυσίδων Lidl, Dia και Ρlus.
Όπως αναφέρουν Τα Νέα σε σχετικό δημοσίευμα, το δεύτερο εξάμηνο του 2008 αναμένεται να λειτουργήσουν 40 καταστήματα της Αldi. Τα πρώτα uα ανοίξουν στη βόρειo Ελλάδα και την Πελοπόννησο, ενώ στη συνέχεια σχεδιάζεται η επέκταση της αλυσίδας στο Λεκανοπέδιο.
Στόχος είναι σε μια δεκαετία να έχει επενδύσει από 1,2 έως 1,8 δισ. ευρώ, έχοντας θέσει σε λειτουργία 300 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και τρία μεγάλα κέντρα αποθήκευσης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
Όπως και στις άλλες χώρες όπου η αλυσίδα έχει παρουσία, έτσι και στην Ελλάδα δύο φορές την εβδομάδα οι καταναλωτές θα μπορούν να επωφελούνται από αγορές προϊόντων που δεν ανήκουν στον χώρο των τροφίμων και τα οποία θα διατίθενται σε εξαιρετικά συμφέρουσες τιμές, για τις οποίες θα μπορούν να ενημερώνονται και από το Διαδίκτυο, καθώς η Αldi έχει δημιουργήσει και ιστοσελίδα για την Ελλάδα.
Στην αντεπίθεση περνά η Ρlus που στην Ελλάδα αριθμεί 40 καταστήματα, εισάγοντας στα ράφια της μία από τις μεγαλύτερες οικογένειες βιολογικών προϊόντων στην Ευρώπη, την Βio-Βio.
Οι πρωτοπόροι του κλάδου Lidl και Dia που άνοιξαν τον δρόμο στην ελληνική αγορά (όσον αφορά τα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ) επεκτείνουν το δίκτυο των καταστημάτων τους σε ολόκληρη τη χώρα, ενώ εμπλουτίζουν την ποικιλία προϊόντων που προσφέρουν στους καταναλωτές και με «επώνυμα» είδη τροφίμων και ποτών που φέρουν τη φίρμα τόσο ελληνικών όσο και ξένων προμηθευτικών/ παραγωγικών επιχειρήσεων.
Η Lidl έχει δαπανήσει στην Ελλάδα περίπου 1 δισ. ευρώ το τελευταίο διάστημα.
Η Dia η οποία αριθμεί πάνω από 350 καταστήματα (έχει το μεγαλύτερο δίκτυο) βρίσκεται μάλλον σε φάση ωρίμασης σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, αν και συνεχίζει την επέκτασή της με έμφαση στην περιφέρεια.
Οι δύο αλυσίδες Dia και Lidl κατέχουν άνω του 75% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην Ελλάδα και διαθέτουν καταστήματα συνολικού εμβαδού 230.000 τετραγωνικών μέτρων, δηλαδή περίπου 10% του συνόλου των σούπερ μάρκετ.
Newsroom ΔΟΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου