Το πιο αγαπημένο δώρο στις γιορτές των Χριστουγένννων για τους περισσότερους καταναλωτές στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη, είναι τα μετρητά, σύμφωνα με διεθνή έρευνα της Deloitte.
Οι καταναλωτές εμφανίζονται δυσαρεστημένοι εξαιτίας των αυξήσεων στις τιμές των τροφίμων και της βενζίνης, καθώς και των αυξήσεων των επιτοκίων σε δάνεια και πιστωτικές κάρτες.Οι Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι θα υπάρξει μία μικρή αύξηση του ποσού που θα διαθέσουν για τα εορταστικά έξοδα του τέλους της χρονιάς, σε σχέση με το 2006. Συγκεκριμένα, πέρυσι είχαν δηλώσει το ποσό των 660 ευρώ, ενώ φέτος αναφέρουν το ποσό των 716 ευρώ.Ενώ πέρυσι η αγορά δώρων αντιπροσώπευε κατά προσέγγιση το 60% των εορταστικών αγορών στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, οι καταναλωτές σχεδιάζουν φέτος μειώσουν το ποσοστό στο 50%.
Όμως, τα δώρα είναι τελικά αυτά που θα απορροφήσουν το μεγαλύτερο μέρος από αυτά που θα ξοδέψουν οι Έλληνες, αλλά και όλοι οι Ευρωπαίοι. Οι Έλληνες και οι Κύπριοι καταναλωτές, όπως επίσης και οι πολίτες στις αναπτυσσόμενες ανατολικές ευρωπαϊκές οικονομίες, προβλέπουν αύξηση των εορταστικών αγορών τους, στις δυτικοευρωπαϊκές χώρες, όμως, προβλέπουν μείωση των αγορών τους.Στο ερώτημα που θα κάνουν τις εορταστικές αγορές τους, οι Έλληνες δείχνουν προτίμηση στα καταστήματα ρούχων, στις διάφορες αλυσίδες καταστημάτων ηλεκτρικών ειδών, παιχνιδιών, ηλεκτρονικών και στα παραδοσιακά καταστήματα τροφίμων, όπως είναι το μανάβικο και το κρεοπωλείο της γειτονιάς.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Οι καταναλωτές εμφανίζονται δυσαρεστημένοι εξαιτίας των αυξήσεων στις τιμές των τροφίμων και της βενζίνης, καθώς και των αυξήσεων των επιτοκίων σε δάνεια και πιστωτικές κάρτες.Οι Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι θα υπάρξει μία μικρή αύξηση του ποσού που θα διαθέσουν για τα εορταστικά έξοδα του τέλους της χρονιάς, σε σχέση με το 2006. Συγκεκριμένα, πέρυσι είχαν δηλώσει το ποσό των 660 ευρώ, ενώ φέτος αναφέρουν το ποσό των 716 ευρώ.Ενώ πέρυσι η αγορά δώρων αντιπροσώπευε κατά προσέγγιση το 60% των εορταστικών αγορών στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, οι καταναλωτές σχεδιάζουν φέτος μειώσουν το ποσοστό στο 50%.
Όμως, τα δώρα είναι τελικά αυτά που θα απορροφήσουν το μεγαλύτερο μέρος από αυτά που θα ξοδέψουν οι Έλληνες, αλλά και όλοι οι Ευρωπαίοι. Οι Έλληνες και οι Κύπριοι καταναλωτές, όπως επίσης και οι πολίτες στις αναπτυσσόμενες ανατολικές ευρωπαϊκές οικονομίες, προβλέπουν αύξηση των εορταστικών αγορών τους, στις δυτικοευρωπαϊκές χώρες, όμως, προβλέπουν μείωση των αγορών τους.Στο ερώτημα που θα κάνουν τις εορταστικές αγορές τους, οι Έλληνες δείχνουν προτίμηση στα καταστήματα ρούχων, στις διάφορες αλυσίδες καταστημάτων ηλεκτρικών ειδών, παιχνιδιών, ηλεκτρονικών και στα παραδοσιακά καταστήματα τροφίμων, όπως είναι το μανάβικο και το κρεοπωλείο της γειτονιάς.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
1 σχόλιο:
Μα τι αθλιότητες! Μίζερα πράματα.
Δημοσίευση σχολίου