Αλλη μια τηλεοπτική σεζόν φτάνει στο τέλος της, νωρίτερα από τις προηγούμενες λόγω οικονομικής κρίσης. Τα κανάλια αρχίζουν πλέον να κατεβάζουν «αυλαία» σε διάφορες παραγωγές τους, επιχειρώντας και με αυτόν τον τρόπο να συμμαζέψουν τα έξοδα.
Στην τηλεοπτική σεζόν 2010-2011 η τηλεθέαση δείχνει να πήρε την αντίθετη κατεύθυνση από αυτή των διαφημιστικών εσόδων, που συνέχισαν την πτωτική πορεία τους. Αντίθετα, για το διάστημα 1/10/2010 έως και 31/5/2011, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, η μέση ημερήσια παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα της σεζόν 2009-2010, παρουσιάζει αύξηση στο σύνολο του κοινού κατά έξι λεπτά. Κάτι που σημαίνει ότι κατά μέσον όρο «αράζαμε» καθημερινά μπροστά από τις μικρές μας οθόνες για πέντε ώρες και δύο λεπτά. Το χρόνο που περνούσαν «αγκαλιά» με την τηλεόραση αύξησαν περισσότερο οι γυναίκες ηλικίας άνω των 65 ετών, που περνούν 23 λεπτά παραπάνω μπροστά στους δέκτες τους απ' ό,τι την προηγούμενη χρονιά. Οπως φαίνεται από τα στοιχεία, «χτυπάνε» μπροστά στις μικρές τους οθόνες κανονικά οκτάωρα, αφού παρακολουθούν τηλεόραση οκτώ ώρες και δύο λεπτά ημερησίως! Ακολουθούν από κοντά οι άνδρες ίδιας ηλικίας, με αύξηση κατά 19 λεπτά (έξι ώρες και 56 λεπτά καθημερινά).
Αντίθετα, μείωση στο χρόνο που περνούν μπροστά στους τηλεοπτικούς τους δέκτες εμφανίζουν οι γυναίκες ηλικίας 45-64 ετών (μείον 18 λεπτά σε σχέση με πέρσι) φτάνοντας τις έξι ώρες και εννιά λεπτά καθημερινά, όπως και οι άνδρες ίδιας ηλικίας (μείωση κατά πέντε λεπτά) καθώς καθηλώνονται καθημερινά επί τέσσερις ώρες και 29 λεπτά.
Τη μικρότερη αύξηση παρακολούθησης τηλεοπτικών προγραμμάτων σημειώνουν οι άνδρες ηλικίας 25 έως 44 ετών με μόλις ένα λεπτό περισσότερο από πέρσι (τρεις ώρες και 32 λεπτά ημερησίως) και ακολουθούν οι γυναίκες 15-24 χρόνων με αύξηση κατά δύο λεπτά (τρεις ώρες και ένα λεπτό κάθε μέρα).
Το λιγότερο χρόνο μπροστά στην τηλεόραση καταναλώνουν οι άνδρες 15-24 ετών (δύο ώρες και 33 λεπτά ημερησίως) παρ' ότι εμφανίζουν αύξηση στο χρόνο παρακολούθησης από πέρσι κατά οκτώ λεπτά.
Από πλευράς μορφωτικού επιπέδου, τον περισσότερο χρόνο μπροστά στις τηλεοράσεις τους περνούν άτομα με χαμηλή μόρφωση (επτά ώρες και 10 λεπτά καθημερινά) που εμφανίζουν και αύξηση κατά 30 λεπτά ημερησίως και το λιγότερο τηλεθεατές με υψηλή μόρφωση (τέσσερις ώρες και 26 λεπτά), στους οποίους επίσης παρατηρείται αύξηση στο μέσο ημερήσιο χρόνο παρακολούθησης κατά εννέα λεπτά. *
http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=283444
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου