Σημαντικό μερίδιο των χρηστών του Διαδικτύου έχει περιορίσει την ανάγνωση χάρτινων εφημερίδων και ενημερώνεται κυρίως online. Οι ελληνικοί δικτυακοί τόποι που προσφέρουν ειδησεογραφία είναι πρώτοι στη λίστα των δημοφιλέστερων προορισμών, με το in.gr να παραμένει στην κορυφή.
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα WebID της Focus Bari, στην πρώτη δεκάδα έχουν ανέλθει πέντε δικτυακοί τόποι εφημερίδων: της «Ναυτεμπορικής», των «Νέων», της «Καθημερινής», του «Βήματος» και της «Ελευθεροτυπίας».
Ενδιαφέρον έχει επίσης η παρουσία τεσσάρων τίτλων που επικεντρώνουν στην οικονομική ενημέρωση αλλά και των αγγλόφωνων BBC και CNN.
Οι δικτυακοί τόποι που στοχεύουν στην οικονομική και πολιτική ενημέρωση έχουν καθημερινά μεγάλο αριθμό επισκεπτών, που τείνει πλέον να ξεπεράσει το μέγεθος του αναγνωστικού κοινού των ημερήσιων εφημερίδων: Το 15% των χρηστών έχει περιορίσει την ανάγνωση εφημερίδων.
Όπως αναφέρει Το Βήμα της Κυριακής, η έρευνα δείχνει ότι το 50% του ελληνικού πληθυσμού των ηλικιών από 13 ως 70 ετών χρησιμοποιεί πλέον τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και οι τέσσερις στους δέκα (39%) το Διαδίκτυο. Εντυπωσιακή φαίνεται να είναι η εξοικείωση των νέων με τις ψηφιακές τεχνολογίες, αφού περισσότεροι από το 80% των νέων ως 24 ετών χρησιμοποιούν τους υπολογιστές και περίπου το 70% «σερφάρει» στο Internet.
Οι περισσότεροι από τους μισούς Ελληνες και Ελληνίδες που ανήκουν στις παραγωγικά ενεργές ηλικίες χρησιμοποιούν το Internet σχεδόν κάθε ημέρα για αναζήτηση πληροφοριών και επικοινωνία. Στις ιντερνετικές δραστηριότητές τους κυριαρχούν η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η αναζήτηση πληροφοριών για επαγγελματικά και προσωπικά θέματα, για προϊόντα, για ψυχαγωγία, διασκέδαση και ταξίδια, καθώς και η ειδησεογραφική ενημέρωση.
Newsroom ΔΟΛ
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα WebID της Focus Bari, στην πρώτη δεκάδα έχουν ανέλθει πέντε δικτυακοί τόποι εφημερίδων: της «Ναυτεμπορικής», των «Νέων», της «Καθημερινής», του «Βήματος» και της «Ελευθεροτυπίας».
Ενδιαφέρον έχει επίσης η παρουσία τεσσάρων τίτλων που επικεντρώνουν στην οικονομική ενημέρωση αλλά και των αγγλόφωνων BBC και CNN.
Οι δικτυακοί τόποι που στοχεύουν στην οικονομική και πολιτική ενημέρωση έχουν καθημερινά μεγάλο αριθμό επισκεπτών, που τείνει πλέον να ξεπεράσει το μέγεθος του αναγνωστικού κοινού των ημερήσιων εφημερίδων: Το 15% των χρηστών έχει περιορίσει την ανάγνωση εφημερίδων.
Όπως αναφέρει Το Βήμα της Κυριακής, η έρευνα δείχνει ότι το 50% του ελληνικού πληθυσμού των ηλικιών από 13 ως 70 ετών χρησιμοποιεί πλέον τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και οι τέσσερις στους δέκα (39%) το Διαδίκτυο. Εντυπωσιακή φαίνεται να είναι η εξοικείωση των νέων με τις ψηφιακές τεχνολογίες, αφού περισσότεροι από το 80% των νέων ως 24 ετών χρησιμοποιούν τους υπολογιστές και περίπου το 70% «σερφάρει» στο Internet.
Οι περισσότεροι από τους μισούς Ελληνες και Ελληνίδες που ανήκουν στις παραγωγικά ενεργές ηλικίες χρησιμοποιούν το Internet σχεδόν κάθε ημέρα για αναζήτηση πληροφοριών και επικοινωνία. Στις ιντερνετικές δραστηριότητές τους κυριαρχούν η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η αναζήτηση πληροφοριών για επαγγελματικά και προσωπικά θέματα, για προϊόντα, για ψυχαγωγία, διασκέδαση και ταξίδια, καθώς και η ειδησεογραφική ενημέρωση.
Newsroom ΔΟΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου