Πενταπλασιάστηκαν το 2007 τα παράπονα των επιβατών εις βάρος των αεροπορικών εταιρειών που παραβίασαν την κοινοτική νομοθεσία, σχετικά με τα δικαιώματα των ταξιδιωτών.
Από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2007, το αρμόδιο γραφείο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας δέχτηκε 546 καταγγελίες, και οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι που τις χειρίστηκαν έδωσαν λύση υπέρ του επιβάτη σε 414.
Οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της διερεύνησης. Σε εταιρείες που δεν συμμορφωθήκαν ως προς την ικανοποίηση των επιβατών επιβλήθηκαν πρόστιμα.
Το 2006, την ίδια χρονική περίοδο η ΥΠΑ, δέχτηκε 110 παρόμοιες καταγγελίες.
Υπενθυμίζεται ότι, βάσει του Κοινοτικού κανονισμού 261/2004 οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να καταβάλουν αποζημιώσεις και να παρέχουν βοήθεια ( ανάπαυση σε ξενοδοχεία, γεύματα κ.λ.π) σε περιπτώσεις που αδικαιολογήτως ματαιώνουν ή καθυστερούν τις πτήσεις τους ή θεωρηθούν υπεύθυνες για φθορά ή απώλεια αποσκευών.
Το ύψος της αποζημίωσης αυξάνεται ανάλογα με τον αριθμό των μιλίων της πτήσης.
Στην ΥΠΑ λειτουργεί γραμμή επικοινωνίας για τους ταξιδιώτες στην οποία μπορούν να προσφεύγουν για οποιαδήποτε πληροφορία ή καταγγελία (210- 8916150,8916193).
Newsroom ΔΟΛ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου