Ιδιαίτερα ευάλωτοι στις διαφημίσεις των τσιγάρων είναι οι έφηβοι, οι οποίοι παρασύρονται από τα πρότυπα ανδρών ή γυναικών που προβάλλουν οι καπνοβιομηχανίες μέσω της διαφήμισης, υποστηρίζει πρόσφατη έρευνα.
Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες διαφημίσεις, οι έφηβοι έλκονται ιδιαίτερα από τις διαφημίσεις των τσιγάρων, αναφέρει η έρευνα που πραγματοποιήθηκε υπό την Ιατρική Σχολή Νταρτμουθ στο Αννόβερο του Νιου Χάμσαϊρ σε συνεργασία με Γερμανούς επιστήμονες.
«Η έρευνα υποστηρίζει ότι οι συγκεκριμένες εικόνες που προβάλλονται στις διαφημίσεις τσιγάρων είναι αυτές που θέτουν τις βάσεις για το κάπνισμα και όχι τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ενός ατόμου», τόνισε στο Reuters ο Τζέιμς Σάρτζεντ που συμμετείχε στην έρευνα.
Σχεδόν το 25% των μαθητών λυκείων στις Ηνωμένες Πολιτείες καπνίζουν, σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ (CDC). Εξ� αυτών, το ένα τρίτο περίπου θα συνεχίσει το κάπνισμα και θα πεθάνει νωρίτερα εξαιτίας κάποιας ασθένειας που συνδέεται με τη βλαβερή συνήθεια.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1923506
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου