Στην τελευταία θέση μεταξύ των χωρών - μελών της Ε. Ε. βρίσκεται η Ελλάδα σε ό, τι αφορά την ενσωμάτωση των κοινοτικών Οδηγιών της εσωτερικής αγοράς στο Εθνικό Δίκαιο. Αυτή τη στιγμή, η Ελλάδα δεν έχει ενσωματώσει 34 Οδηγίες, με το ποσοστό μη ενσωμάτωσης να ανέρχεται στο 2,1%, όταν το επιτρεπτό όριο είναι το 1%.
Για τον λόγο αυτό και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρεί ότι η Ελλάδα και μια σειρά από άλλα κράτη - μέλη της Ε. Ε. θα πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειές τους για την ενσωμάτωση των κοινοτικών Οδηγιών. Προτελευταία στη σχετική λίστα βρίσκεται η Πολωνία με 33 Οδηγίες των οποίων η ενσωμάτωση εκκρεμεί. Ακολουθούν η Πορτογαλία με 32 εκκρεμείς Οδηγίες, η Τσεχία με 30, η Ιταλία με 28, η Λιθουανία με 27, το Βέλγιο με 20, η Βρετανία με 18 και η Κύπρος με 16.
Στον αντίποδα, δηλαδή με ποσοστό μη ενσωμάτωσης μικρότερο του 1%, βρίσκονται η Αυστρία με 15 Οδηγίες, η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιρλανδία και η Γερμανία με 13 Οδηγίες, η Λιθουανία με 12, η Σουηδία και η Ουγγαρία με 10, η Ολλανδία με 9, καθώς και η Σλοβακία, η Σλοβενία και η Λεττονία με 7 Οδηγίες (0,4%). Μία από τις σημαντικότερες Οδηγίες που δεν έχει ενσωματωθεί στο Εθνικό Δίκαιο της Ελλάδας είναι και αυτή για την απελευθέρωση των υπηρεσιών. Ο σχετικός νόμος θα πρέπει να ψηφιστεί άμεσα, καθώς η Κομισιόν έχει θέσει ως τελική ημερομηνία εφαρμογής της Οδηγίας την 28η Δεκεμβρίου 2009.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_13/10/2009_333055
Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
το ξέρεις το ανέκδοτο με το φύλακα της γέφυρας; :):)
νομίζω κάθε τόπος πρέπει διαφορά να προσγγυστεί.. οι γενικές οδηγίες μπορεί να έχουν τα αντίθετα αποτελέσατα.. :):)
την καλημέρα μου :):)
στο πλαίσιο που θέτεις συμφωνώ!
γενικώς όμως εμείς είμαστε πίσω!
θυμάμαι τώρα όταν ταξίδευα φοιτητής για Σαλόνικα ακούω στο ΚΤΕΛ, πριν ξεκινήσει, ότι σύμφωνα με μια νέα οδηγία, το ΚΤΕΛ δεν θα έπρεπε να σταματάει και να παραλαμβάνει ή αποβιβάζει επιβάτες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, μόνο στην αρχή και στο τέλος
έκατσα και σκέφτηκα τι χρησιμότητα είχε αυτό...
μερίκές φορές που πήγα-ήρθα κατάλαβα ότι το ΚΤΕΛ έπαιρνε διάφορους που κατέβαιναν Λάρισα-Βόλο κλπ...
οι τύποι του ΚΤΕΛ που χρησιμοποιούσα βασικά έκλεβαν πελάτες από τα ΚΤΕΛ που πήγαιναν Βόλο-Λάρισα κλπ
τότε κατάλαβα τι εξυπηρετούσε η οδηγία...
και ήταν από τις πρώτες φορές που κατάλαβα πόσο μπροστά είναι αυτή η χώρα!
Δημοσίευση σχολίου