Σε 2.404 ανέρχεται ο αριθμός των παραπόνων για την τηλεφωνία και το ίντερνετ που έγιναν το 2007 στη Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος ΙΝΚΑ .Το ΙΝΚΑ ζητά από τη ρυθμιστική αρχή των παρόχων της ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Καταναλωτή οι προθεσμίες για τη μεταφορά να οριστούν αντί δύο μηνών σε τρεις ημέρες για όλες τις υπηρεσίες των παρόχων και του ΟΤΕ και να τοποθετηθούν σε όλους τους παρόχους μετρητές αναμονής εισερχόμενων κλήσεων του καταναλωτή που θα καταχωρούν μετά από 4 λεπτά αναμονής, ρήτρα-ποινή, το ποσό των 2 ευρώ υπέρ του καλούντος.
http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/04/10/1499365.htm
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου