Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2007

Βιομηχανία καφέ - Ελλάδα


Σερβίρουν καφέδες για 720 εκατ. ευρώ τον χρόνο
Οι μεγάλες αλυσίδες εστίασης στρέφονται στον καφέ

Σε πεδίο μάχης μεταξύ μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων έχει μετατραπεί η αγορά του σερβιριζόμενου καφέ.
O Όμιλος Vivartia με τα Flocafe, η Γρηγόρης Μικρογεύματα με τα Coffeeright, η Μαρινόπουλος Εταιρεία Καφέ με τα Starbucks και τώρα η Εverest με την αλυσίδα καφέ Gloria Jean΄s δίνουν το στίγμα μιας αγοράς με διαρκώς εντεινόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των μεγάλων παικτών. Η κάμψη που παρουσιάζει την τελευταία διετία η αγορά του γρήγορου φαγητού- διεθνώς αλλά και στην Ελλάδα- έστρεψε όλους τους επιχειρηματικούς ομίλους που έχουν αναπτύξει δίκτυα ταχυφαγείων προς πιο light εκδοχές της εστίασης.
Συνεργασίες Ελλήνων- ξένων
Μάλιστα το γεγονός ότι ο καφές αποτελεί βασικό στοιχείο της καθημερινότητας των Ελλήνων έστρεψε τους επιχειρηματίες να επιλέξουν τη συγκεκριμένη αγορά για να αναπτύξουν αλυσίδες που συνδυάζουν τον καφέ και ελαφριά γεύματα- σνακ ή γλυκά. Επιπλέον το γεγονός ότι η αγορά του σερβιριζόμενου καφέ στην Ελλάδα αποτιμάται σε 720 εκατ. ευρώ τον χρόνο έκανε ακόμα πιο δελεαστικό το επιχειρηματικό αυτό πεδίο. Έτσι την εικόνα που συνέθεταν την προηγούμενη διετία οι μεμονωμένες επιχειρήσεις καφέ την αλλάζουν μέρα με την ημέρα οι συνεργασίες Ελλήνων επιχειρηματιών με πολυεθνικούς κολοσσούς όπως της Μαρινόπουλος με την πολυεθνική Starbucks αλλά και αυτόνομες δραστηριότητες μεγάλων ομίλων όπως του Ομίλου Vivartia με τα Flocafe και της Γρηγόρης Μικρογεύματα με τα Coffeeright.

Δεν υπάρχουν σχόλια: